top of page

SALON Policy

NO SHOW 

Kan je je afspraak niet na komen door eender welke reden?

Contacteer me dan zo snel mogelijk zo kan ik nog iemand blij maken met jou vrijgekomen plekje. 

Ben je je afspraak vergeten of bel je te laat af (24u op voorhand) zijn wij genoodzaakt een gedeelte van de afspraak in rekening te brengen bij de volgende komst of via facturatie. 

Ik vraag jullie ook om het tijdstip van jullie afspraak te respecteren. 

Het is lekker druk & bij 1 klant die te laat komt draait heel mijn planning de soep in. 

Dus let erop, kom op tijd & als tegen prestatie doe ik ook mijn uiterste best om op mijn planning te blijven zodat jullie ook niet te lang moeten wachten.

Verzending:

  1. Levertijd:

    • We streven ernaar bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Binnen de 3 werkdagen.

  2. Verzendkosten:

    • De verzendkosten worden duidelijk vermeld tijdens het afreken proces.​

  3. Adresinformatie:

    • Zorg ervoor dat het verzendadres correct is. We zijn niet verantwoordelijk voor verlies of vertraging van de bestelling als gevolg van onjuiste adresgegevens.

Retourneren:​​

  1. Retourkosten:

    • De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect is of een verkeerd product is geleverd.

  2. Terugbetalingen:

    • Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode. De verwerking kan enkele werkdagen duren.

  3. Uitzonderingen:

    • Bepaalde producten, zoals gepersonaliseerde items of producten met hygiënekwesties, komen mogelijk niet in aanmerking voor retournering.

bETALINGEN

In het kapsalon kan je cash of mobiel betalen. 

Bij hairextensions, color make-overs, bridal kan er een voorschot gevraagd worden van 40% van het totaal bedrag. Dit zal altijd besproken worden bij het intakegesprek.

Payment Methods
bridal hair
bottom of page